piątek, 5 listopada 2010

Promocja firmy w Internecie

Dane statystyczne dają oszałamiający obraz dotyczący polskich przedsiębiorstw. Blisko połowa z wszystkich podmiotów gospodarczych nie posiada własnej strony w Internecie. Pytanie jest fundamentalne - jak w dzisiejszych czasach przedsiębiorcy Ci mają zamiar przyciągnąć do siebie klientów? W jaki sposób moga zaprezentować własne produkty i usługi? Jest jedno, fundamentalne rozwiązanie, wystarczy wpisać firmę do funkcjonującego w Internecie spisu firm. Katalog Przedsiębiorstw stworzony został w celu publikacji podstawowych danych teleadresowych i informacji odnośnie działalności firmy, usługach, produktach, godzinach otwarcia, formach płatności. Dzięki temu zbędne jest posiadanie nawet własnej witryny, wystarczy rozszerzony wpis na platformie biznesowej. Dodatkową możliwością jest także wykupienie własnej subdomeny. Uzyskany w ten sposób adres można wykorzystywać w różnego rodzaju formach promocji - wizytówkach, folderach reklamowych itp. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz